-->

maanantai 4. heinäkuuta 2016

#20 Varusteita, joita haluaisin..

Heippa! Tätä postausta oon miettinyt jo pitkään, mutta en ole mitenkään saanut aikaiseksi. Nyt kerrankin kun mulla on aikaa ja motivaatiota, niin päätin toteuttaa tämän.. eli siis kerron varusteista mitä haluaisin ja laitan vielä kuvat, jotta hahmotatte paremmin :)

HEVOSELLE: 
Tähän kamalasti ei mitään tule, koska Konnalle on turha enään mitään ostella..mutta laitan kuitenkin niitä mitä olen jo pitkään himoinnut. Ehkä seuraavalle hevoselle saan näitä osteltua ;) 

Freejump jalustimet. Näitä olen jo pitkään himoinnut, mutta suolaisen hintansa vuoksi en ole raaskinut näitä ostaa.. Uudelle hevoselleni luultavastikkin nämä ostan. 
Hinta: n. 280-300e.

Equiline -satulahuopa. Kaikki equiline huovat on kivoja, ainakin omasta mielestä. Tykkään eniten flättäreistä tai tästä, mikä on kuvassa.. 
Hinta: Riippuu huovasta. 

Micklem -suitset. Nämä olen päättänyt jossain vaiheessa ostaa.
Hinta: n. 170e.

RATSASTAJALLE:

Parlanti chapsit. 
Hinta: n. 180-200e. 

Animo kisapaita.
Hinta: n. 140e.

Grip -paikalliset valkoiset kisahousut. 

KAIKKI KUVAT ON OTETTU NETISTÄ!

-Walma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti