-->

perjantai 20. toukokuuta 2016

#2 Vika estetreeni ennen kisoja

Moikka! Olin siis torstaina ratsastelemassa taas Lapella ja hypittiin esteitä. Mentiin 3 estettä jotka oli noin 50cm korkuisia. Lape oli tosi kivan tuntunen ja eteenpäin pyrkivä, mutta minä sitten menin välillä vähän möhlimään. Sähläsin ihan jotain muuta ja en oikein keskittynyt alkuun. Lape pelasteli aika paljon, vaikka olisikin ollut ihan oikeutettu kieltoon. Kivaa oli
ja nyt pääsee kisoihinkin hyvin mielin;)

Ei sitä voinut kuin nauraa kun näitä katselin. Tuli sellanen olo, että toltako mä tosiaan näytin;D Super kiitokset hyville kuvaajille, koska ilman heitä ei tässä postauksessa kuvia olisi. Kiva saada tehtyä tälläisiä kuvapostauksia, kun pelkät teksti postaukset on mun mielestä niin keskeneräsen näkösiä. Tietysti joskus täytyy sellainenkin tehdä, mutta yleensä mä pyrin jotain kuvia pistämään.
Tossa Lape teki stopit, koska annoin laukan vaihtua raviksi ja menin ravilähestymisellä sitten. Olishan se päässy siitä yli, mutta fiksu hevonen sano et "sä et ratsastanu". Eihän tästä muuta ku opiks voi ottaa, et seuraavalla kerralla sitten paremmin:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti