-->

lauantai 28. toukokuuta 2016

#4 Infoa

Heippa! Pientä infoa, elikkäs olen Walma, tällähetkellä 13 -vuotias. Pidän tätä blogia Iidan lisäksi, eli tätä blogia ylläpitää nyt kaksi tyttöä. Meillä oli ennen yhteinen blogi hetken, mutta loppujen lopuksi minä jäin siitä pois, koska monet suunnitelmat muuttuivat. Nyt kuitenkin minäkin olen taas menossa mukana ja pääsette seuraamaan täällä myös minun hevoselämää!
Minulla on siis tällähetkellä oma poni, Kononas eli tutummin Konna. Konnasta voitte lukea sen omalta sivulta enemmän. 
Valmentaudun säännöllisesti estevalmennuksissa ja epäsäännöllisesti myös kouluvalmennuksissa aina tarpeen ja halun tullen. Olen siis henkeen ja vereen esteratsastaja, samoin ponini Konna on täysin esteponi. 
Konna on ollut minulla n. vuoden ja meidän yhteinen taival on ollut todella koppurainen ja vaikea, mutta kaikesta ollaan selvitty. Yritän päivitellä tänne mahdollisimman useasti ja olla aktiivinen. Tervetuloa siis seuraamaan myös minun ja konnan kuulumisia ja aina voi kysyä jos tulee kysyttävää! :) -Walma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti